Now Reading
Povestea din spatele „Primului metru de Autostradă” al lui Ștefan Mandachi. Cum a început totul [EXCLUSIV]

Povestea din spatele „Primului metru de Autostradă” al lui Ștefan Mandachi. Cum a început totul [EXCLUSIV]

Stefan Mandachi

Ștefan Mandachi este antreprenorul român care a devenit cunoscut în rândul publicului larg anul trecut, prin campania „Primului metru de Autostradă”. Povestea inițiativei virale a fost dezvăluită de către Cezar Ionașcu, consilier de imagine și autor de cursuri de masculinitate. 

În 2019, Ștefan Mandachi a tras un puternic semnal de alarmă prin campania „Primului metru de Autostradă”. A fost un subiect intens abordat în mass-media și social media, care i-a determinat pe români să fie mai vocali cu privire la lucrurile care li se cuvin. Asta cel puțin pentru o perioadă…

Cezar Ionașcu și Ștefan Mandachi
Cezar Ionașcu și Ștefan Mandachi

Povestea „Primului metru de Autostradă” a debutat în Porche

Povestea „Primului metru de Autostradă” al lui Ștefan Mandachi a împărtășit-o Cezar Ionașcu, în exclusivitate pentru MrNews.ro. Consilierul de imagine a povestit că o discuție pe care a avut-o cu omul de afaceri i-a oferit motivația necesară pentru a trage semnalul de alarmă.

„Am fost la fața locului atunci. M-am ocupat de campania de imagine a lui Ștefan Mandachi, pentru lansarea ‘Primului metru de Autostradă din Moldova’. Dacă-l întrebați vreodată de Cezar Ionașcu, o să spună că datorită unei discuții pe care am avut-o în blamatul și înjuratul Porche al lui, pe care l-a luat prin munca lui. Pentru că am pus punctul pe ‘i’ la un moment dat și i-am zis ‘bărbatul face’, el a făcut acel metru de autostradă. Am contribuit din smerenia mea la acea idee și la acea campanie. Am făcut-o cu toată inima mea și o să contribui în continuare cu tot ce știu alături de astfel de oameni.

Nici nu mi-a zis despre ce e vorba inițial. Pur și simplu, vorbit despre una, despre alta mi-a zis pur și simplu, în mod repetat mergând cu el, că-i este frică să meargă pe drumurile din România. De fiecare dată când Ștefan mă va mai chema, voi fi prezent. De asemenea și eu dacă îl voi chema, va fi prezent”, a declarat Cezar Ionașcu pentru MrNews.ro.

Fix un an de zile de la „Primul metru de Autostradă”

Pe data de 15 martie s-a împlinit un an de la campania lansată de Ștefan Mandachi, prilej cu care omul de afaceri a postat un mesaj tăios la adresa politicienilor români aflați la butoane.

„Astăzi se împlinește un an pe muchie de când o țară întreagă a strigat că vrea autostrăzi. Am luat țeapă… De la TOATĂ gașca de politicieni. Tot cu o cioată de asfalt am rămas. Eu n-am crezut că poate fi ceva mai necesar pentru o comunitate decât o autostradă. Însă zilele astea, am realizat că poate fi ceva mai important: O BUCATĂ DE SĂPUN.
În aceste momente, un pas mic de furnică din partea noastră este mai mare decât sute de kilometri de autostradă. MĂCAR ACUM!”, a notat Ștefan Mandachi pe pagina sa de Facebook.

Număr de kilometri de autostradă | Suprafața țării în km2

30 de ani fără autostrăzi, dar plini de promisiuni. În România, construcția de autostrăzi pare a fi mai degrabă o luptă cu morile de vânt. Țara noastră are de două ori mai puțini kilometri de autostradă decât Ungaria, în condițiile în care suprafața teritoriului vecin este de 2,5 ori mai mică.

România – 829 | 238.000
Bulgaria – 618 | 110.000
Ungaria – 1.527 | 93.000
Polonia – 3.184 | 312.000
Franța – 11.882 | 643.000

View Comment (1)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

MrNews.ro - Actualitate, entertainment și educație masculină.

___

© 2019 MrNews.ro. Toate drepturile rezervate. 

Informaţiile publicate de MrNews.ro pot fi preluate doar cu citarea sursei + link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Scroll To Top