Now Reading
Chris Hemsworth, antrenament intens și alimentație de bestie. Cum arată rutina lui Thor

Chris Hemsworth, antrenament intens și alimentație de bestie. Cum arată rutina lui Thor

Chris Hemsworth, în rolul lui Thor

Chris Hemsworth este unul dintre „spartanii” de la Hollywood, din punct de vedere al stilului de viață. Celebrul actor a avut de-a lungul timpului roluri care au impus un anumit aspect și o condiție fizică, iar cel mai cunoscut este de departe personajul Thor.

Chris Hemsworth, la fel precum Christian Bale, a avut roluri în care a fost și subnutrit, și slim fit, dar și pachet de mușchi, gata de concurs. Pentru actorul în vârstă de 36 de ani, pregătirea pentru „Thor” și „The Avengers” au fost cele mai mari provocări. Australianul a avut o disciplină extrem de strictă, care s-a desfășurat sub supravegherea antrenorului Luke Zocchi.

Ca tip somatic, Chris Hemsworth poate fi încadrat în categoria ectomorfilor-mezomorfi. Crește relativ ușor în masă musculară și nu are mari probleme cu grăsimea, ceea ce determină un aspect striat, în cazul unei alimentații corespunzătoare și a unui program de antrenament bine pus la punct.

 

Programul alimentar al lui Chris Hemsworth

Pentru creșterea în masă musculară, ca dietă, a optat pentru proteină din piept de pui și pește, alături de preparate precum legume, orez brun și cartof dulce. 6 mese pe zi a avut Chris Hemsworth, dintre care cele 3 clasice + 3 gustări. Mai precis, câte o masă extrem de copioasă la două-trei ore.

Punctual, pe lista alimentelor lui Chris Hemsworth s-au regăsit: pui, pește, ouă de găină, orez brun, quinoa, carfo dulce, broccoli, sparanghel, mazăre, fasole, banane, pudră proteică. Iată cum arăta meniul lui Hemsworth, într-o zi normală:

Masa 1/ Micul dejun – o cupă de fulgi de ovăz, o banană, jumătate de cupă de stafide, 4 albușuri de ou, lapte degresat, un ou normal, 50 de grame de brânză, shake proteic, suc de portocale

Masa 2/ Gustarea 1 – Brânză cottage, rulou turcesc de pui, mix de alune, shake proteic, un iaurt

Masa 3/ Gustarea 2 – Carne de vită uscată

Masa 4/ Prânzul – 3 bucăți de piept de pui, 100 de grame de orez brun, broccoli, o ceașcă de fasole, un pahar de lapte degresat

Masa 5/ Cina – 3 bucăți de file de somon, 100 de grame de quinoa, 100 de grame de sparanghel, un pahar de lapte degresat, iaurt

Masa 6/ Gustarea 3 – două ouă fierte, doup felii de pâine integrală, shake proteic

Programul de antrenament al lui Chris Hemsworth

În ceea ce privește programul de antrenament, australianul a avut un program clasic de bodybuilding, combinat cu functional training, pentru păstrarea mobilității – un antrenament de maxim o oră, extrem de intens. În special pentru rolul lui Thor, Hemsworth și Zocchi au vizat în special partea superioară a corpului, mai precis umerii și brațele.

Astfel, rutina de antrenament a cuprins în special exerciții de împins la bancă pentru piept, deadlifturi, tracțiuni, dar și genuflexiuni cu bara dreaptă. Chris Hemsworth a dezvăluit unul rutina sa de antrenament.

Bodyweight Circuit Training

Pull-ups (3 serii, 15  repetări) pentru dorsali
Sit-Up (3 serii, 20 repetări) pentru abdomen
Împins (3 serii, 15 repetări) pentru piept
Front Box Jump (3 serii, 10 repetări) pentru biceps femural
Bodyweight Squat (3 serii, 15 repetări) pentru cvadriceps

Iron Circuit Training

Barbell Squat (3 serii, 15 repetări) pentru cvadriceps
Barbell Bench Press (3 serii, 5 repetări) pentru piept
Standing Military Press (3 serii, 8 repetări) pentru umeri
Barbell Deadlift (3 serii, 5 repetări) pentru biceps femural
Hammer Curls (3 serii, 5 repetări) pentru biceps

Transformarea lui Chris Hemsworth [GALERIE FOTO]

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

MrNews.ro - Actualitate, entertainment și educație masculină.

___

© 2019 MrNews.ro. Toate drepturile rezervate. 

Informaţiile publicate de MrNews.ro pot fi preluate doar cu citarea sursei + link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Scroll To Top